e mag

">

duminică, 10 aprilie 2011

Social Erasmus


Erasmusii din Iasi sunt distractivi, dornici de a experimenta lucruri noi, poligloti, dar nu in ultimul rand, "sociali". De cateva luni bune ei se implica in proiecte caritabile, unii dintre ei dorind sa isi continue activitatile din tarile de origine, altii luand contact cu aceasta latura sociala abia in Romania.
Va voi mai scrie in alte posturi ce activitati demne de laudat mai fac studentii Erasmus, bineinteles, cu ajutorul ESN Iasi, dar de aceasta data va cer ajutorul in campania pe care doresc sa o finalizeze saptamana viitoare.
Echipa Social Erasmus-ESN Iasi si studentii Erasmus care nu se vor duce acasa de Paste, se vor duce la orfelinatul din Bogdanesti, unde sunt 92 de copii care au nevoie de un lucru cat de mic pentru a se bucura de Paste. Noi ne-am dorit sa urmam traditia romaneasca si anume, sa le cumparam o haina noua si drept urmare, le-am cumparat cate un tricou dragut fiecarui copil in parte. Din cate am inteles, acesti copii s-ar bucura si de jucarii, asa ca pe langa ceea ce vor strange Erasmusii, fac un apel catre voi, cititorii mei dragi (de aceasta data din Iasi, pentru ca este mai practic), si va rog sa imi dati jucarii de care nu mai aveti nevoie. Majoritatea ati crescut si daca simtiti ca unele jucarii stau prafuite si ocupa inutil spatiu in casa voastra, lasati-mi un mesaj ori pe blog ori trimiteti un mesaj pe Facebook pe pagina ESN Iasi si eu voi incerca sa va contactez aceasta saptamana.
Va doresc un Post al Pastelui presarat cu fapte de milostenie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu