e mag

">

vineri, 29 aprilie 2011

Familia Cosoi




Probabil va intrebati de ce imi este draga Laura Cosoi. Pe langa faptul ca este o fata frumoasa, muncitoare, viata mi-a scos in cale 3 din membrii familiei ei (toti, in afara de cei 2 fratiori noi).
Tatal sau, Virgil Cosoi, mi-a fost profesor de educatie fizica si sport in liceu si, desi am fost scutita partial la acest obiect, tin minte ca eram febletea sa. (a nu se interpreta in mod gresit, pentru ca asupra profesorilor de sport intotdeauna planeaza unele banuieli). Nu a fost un cadru didactic desavarsit, dar tin minte ca ii placea mult melodia Epilog- Vama veche si ca se mandra mult cu fiica sa care juca in La Bloc.

Alina Cosoi- a facut coregrafie participantelor la concursul Miss Boboc 2002, cand am participat si eu si am luat Miss Popularitate. Tin minte ca era o profesionista inca de atunci( chiar daca avea 19 ani) si cu dansul in sange.

Ligia Grozdan (fosta Cosoi)- a fost instructoarea mea de dans cand eram mica si tin minte ca lectiile date de ea costau putin mai mult decat ale celorlalte instructoare. Nu s-a prins mare lucru de mine. Am revazut-o mai tarziu la unele prezentari de moda, unde imi sustineam o buna prietena, cursanta a scolii sale de manechine Academia Show (de care am auzit ca acum se ocupa exclusiv Alina Cosoi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu