e mag

">

duminică, 26 decembrie 2010

Asa da!

Cum isi poate promova Beetle noul model? Apeland la faimoasa Oprah Winfrey. Aceasta este renumita pentru darurile pe care le face publicului sau si opinia ei este ascultata cu sfintenie de milioane de oameni in intreaga lume. Ea si-a asociat numele cu brandul dragutei broscute marca Volkswagen, oferind publicului cate un model nou Beetle. S-a creat o isterie in randul fanilor, o data pentru ca nu in orice zi primesti cadou o masina, si a doua oara pentru ca ei vor fi primii oameni din lume care vor conduce aceste masini.

Cum isi promoveaza Citroen modelul DS3 prin intermediul unor vedete autohtone, si anume Laura Cosoi, Dana Rogoz si Andreea Patrascanu. Apar din ce in ce mai multe articole despre vedete si masinutele lor, fiecare intrecandu-se in a lauda masinuta.
Evident, cele doua companii lucreaza la scale diferite, insa si sumele investite in promovare difera semnificativ.
Nu blamez acest tip de promovare, totusi ar putea sa insoteasca aceste articole cu semnul P de la publicitate si sa nu incerce sa ne induca faptul ca vedetele vorbesc intr-una despre calitatile masinii doar de amorul artei.
Pe voi care v-ar convinge mai mult sa cumparati o masina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu