e mag

">

miercuri, 22 decembrie 2010

Ucide becul!

Sau stinge lumina, in traducere libera. Asta ne indemna Nelly Furtado in urma cu muuuulti ani. Ce faceam pe atunci? Eram rapita de vraja Mirc-ului. Intalniri in fata la mall cu alti copchii de varsta mea. Din fericire, m-am trezit destul de repede la realitate si m-am lasat de sportul acesta, dar tot imi aduc aminte ca eu aveam 13-14 ani si vorbeam cu un baiat de 18 ani, cu Nick-name-ul Printul. Bineinteles, l-am mintit si i-am spus ca am vreo 16 ani. Si din nou, bineinteles, de intalnirea cu el m-am temut si i-am tras o teapa de toata frumusetea, dar nu inainte de a vedea cine vine la intalnire. Era blondut si interesant, semana cu un solist din trupa Genius.
De ce mi-am adus aminte de Mirc in timp ce ascultam Nelly Furtado? Pentru ca tot pe acea vreme, Mtv avea un program de dedicatii ce apareau in banda inferioara a ecranului si odata, in timp ce rula coloratul clip a cantaretei semi-portugheze, am zarit o dedicatie pentru Prince. Mi s-a parut ca universul comploteaza ca sa fim impreuna.
Noroc ca am crescut si mi-a venit mintea la cap.


Acum, inainte sa aruncati cu piatra in mine, spuneti-mi, voi ce nick-name-uri aveati pe Mirc;;)?

8 comentarii:

  1. Eu, baiat fiind, imi punem nick Mirella :))

    Ma stricam de ras o noapte intreaga, negociind cu baietzeii prostuti ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu prea mi-a placut mircul, insa acum realizez ca de pe atunci aveam acest nickname :P

    RăspundețiȘtergere
  3. dar de ce nu ma intrebati si pe mine ce nick name aveam?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai, primul primul a fost Afrodita:p apoi Nefertiti, apoi Oanna_, cu care am mers mult timp. Dupa vreo 5 ani am intrat de distractie cu o prietena si aveam un nick de genul blondyna15 si am fost acostata de multi atreprenori in ale videochatului.
    NB: Nu am facut videochat:p dar m-am distrat teribil pe seama lor

    RăspundețiȘtergere
  5. tu stii ca am fost si eu cand trebuia sa te intalnesti cu Printul?=)) tin minte perfect:))
    eu eram Romina2 parca :))
    dar cine era Amery17?
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. ohh... era viata liceenilor ! remember trupa de pe emiasi si de pe natzional ? cu qies si cezar si nu mai stiu cum ii chema pe ...
    eu eram mai mult cu-ai mei de la raco, zyxell si radu si gaska &co :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce amintiri incep sa curga aici. devenisem la un moment dat operatoare pe nu stiu cate canale:P

    RăspundețiȘtergere