e mag

">

luni, 20 decembrie 2010

Apel umanitar!

Sunt multe situatii in care persoanele au nevoie disperata de ajutor, dar de aceasta data mi-am orientat atentia spre Ana Teodora pentru ca este o fata cu care m-am identificat la un moment dat din viata, la fel ca si multi dintre voi. Este o fetita care studiaza, care nu merita sa isi curme viata atat de devreme.
Am urmat acelasi liceu, dar astea nu inseamna ca articolul meu se adreseaza doar absolventilor de Colegiul National!
In fata mortii suntem egali, dar haideti sa nu folosim acest cuvant in aceasta perioada a anului, care ar trebui sa fie fericita pentru toti din jurul nostru. Donati cat de putin aveti pentru viata nepretuita a acestei fete valoroase.

Mai multe informatii aici.

Persoanele care vor sa o ajute pot dona bani in urmatoarele conturi:
Cont in euro: RO75BRDE240SV72158702400
Cont in lei
" RO58BRDE240SV71915572400
Conturile sint pe numele "ASOCIATIEI PARINTILOR DIN COLEGIUL NATIONAL IASI" - CUI: 12846802.

Un comentariu: