e mag

">

luni, 27 februarie 2012

La mai mult si la mai mare- IDIOT reloaded!

Probabil va amintiti ca acum 7 luni va povesteam cu mare drag despre trupa de teatru IDIOT. Poate va intrebati ce au facut intre timp. Ei bine, s-au mai inmultit, au facut peste 1000 de like-uri pe pagina de Facebook, si si-au creat un public fidel pe care l-au delectat in spectacole saptamanale.
Ieri au avut un spectacol aniversar, de fapt, mai mult o celebrare a celor 1000 de like-uri, prilej numai bun pentru a-mi petrece duminica intr-un mod extrem de placut.
Chiar imi era dor de umorul lor de calitate,de talentul lor si de prezenta lor de spirit si mi s-a redeschis un apetit de a-i vedea cat mai des.
Ploua cu Soare a avut momentul ei de "glorie", cand articolul despre ei a fost citit de catre Alexandru Petrila, fiind etichetat drept primul articol scris despre ei.
Nu stiu daca si acest post va fi primul scris despre ei dupa ce au intrunit 1000 de Like-uri, dar voi avea grija sa fiu alaturi de ei si cand vor implini 1 an, 2, 10 sau multipli de 1000 de Like-uri.
Felicitari, dragii mei!

4 comentarii:

  1. I-am vazut la un eveniment acum vreo luna.Atunci au venit pentru a ajuta o cauza. M-au impresionat foarte placut si sunt mandru ca niste baieti din Iasi pot face asta. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare articolul! Mi-a placut foarte mult! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare articolul! Mi-a placut foarte mult! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare articolul! Mi-a placut foarte mult! Multumesc

    RăspundețiȘtergere