e mag

">

joi, 17 februarie 2011

Oh Gente da Minha Terra

A doua zi de Paste, Romanian Lunch cu Erasmusii. Organizasem unul si in prima zi de Paste, dar am facut o derogare pentru frumosul portughez pe care il cunoscusem cu 2 zile inainte si care nu a putut ajunge in prima zi.
La acel pranz, acelasi frumos portughez ne-a aratat aceasta melodie care pe el l-a emotionat instantaneu. Si pe noi, cei care eram prezenti, pentru ca intr-adevar Mariza are calitati vocale exceptionale, dar pe el mai mult pentru ca rezona cu versurile melodiei. Si am stat si am cugetat...noi nu prea avem melodii in care sa ne gadile orgoliul roman, decat cel multAdriana Antoni- Ca romanii nu sunt altii. Ar trebui sa avem ceva melodii care sa ne ajute sa ne identificam mai mult cu poporul roman, sa le putem promova si noi in cadrul unor intalniri inter-culturale.


Cand am vizitat Bucurestiul, cu acelasi portughez frumos, am vazut afise ce promovau concerte ale Marizei in Romania. Se pare ca sunt destui oameni care apreciaza stilul de muzica portughez fado.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu