e mag

">

joi, 26 august 2010

Adrian Simionescu

Cine este el? Nume de scena: Adrian Minune, consacrat Adrian Copilul Minune. De ce a ajuns la mine pe blog? De ce nu, de vreme ce a ajuns si in filmul Gadjo Dilo, al lui Tony Gatlif, acelasi regizor care a semnat Transylvania. Din pacate, este un film care contureaza o Romanie demna de filmele lui Emir Kusturica si nu cred ca ne-a adus vreun plus de imagine, decat poate in randul persoanelor mai ciudatele, adepte ale stilului gipsy, care de felul lor nu sunt prea multe la numar sau nu sunt foarte rentabile pentru turism. Insa sa spunem ca a bagat ceva bani in tara prin plata actorilor (Rona Hartner), a cantaretilor (Adrian Simionescu) si a figurantilor ( Travestitul Naomi pe vremea cand era barbat). Distributia este la fel de cosmopolita ca si in filmul Transylvania, fiind si actori de renume, precum Romain Duris, pe care eu l-am remarcat prima data in filmul francez Moliere.
Una peste alta va recomand filmul, pentru ca pana la urma este vorba despre Romania noastra si poate mai invatam si noi cate ceva de la rromi.

4 comentarii:

  1. Alex D: "apropo de filme cu si despre romani.este si un episod din south park despre romania stiai ?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex D:" http://www.southparkstudios.com/episodes/103573 si bineinteles k dak nui vorba despre rromi sau vampiri\varcolaci e vorba despre comunisti

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda .. Rromânica noastră dragă .. dacă și Hadrian(mâncațiaș) Minune a ajuns să ne reprezinte ... hapăi ... pot să strig : HĂUĂLEU !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru stilul muzical pe care il abordeaza,are o voce destul de buna. Nu trebuie blamat pt ca este Rrom, asta nu voi accepta niciodata pe blogul meu. Daca ti se pare ca ne face de rusine prin altceva, te rog sa imi transmiti. Dintre toti manelistii consider ca el este cu bun simt si chiar melodiile sale nu sunt disgratioase. (bineinteles nu ii cunosc tot repertoriul si nici nu ma gandesc sa il strabat pentru ca chiar nu e genul meu)dar din cate stiu eu...este un cantaret de muzica lautareasca, ocazional manele. eu spun Jos palaria celor care desi sunt o minoritate discriminata, isi canta traditiile cu mandrie

    RăspundețiȘtergere