e mag

">

vineri, 2 aprilie 2010

V-am spus eu!

Cariera mea de agent asigurator numara 3 ani si jumatate...and still counting:P. Cu bune si cu rele, anii trec, experientele se aduna.
Un lucru ce mi-a atras atentia inca de la inceput era faptul ca pentru RCA, femeile plateau mai putin. De ce? Avand in vedere remarcile misogine auzite in fiecare zi la adresa soferitelor, chiar mi se parea si mie o strategie sinucigasa. Ei bine, nu e. Nu or fi femeile la fel de dibace precum barbatii la volan, insa sunt mai prudente. Cred ca tocmai lipsa increderii le determina sa se gandeasca de 2 ori inainte de a apasa haotic pedala de acceleratie.
Deci, dragii mei prieteni baieti, priviti si plangeti:P

4 comentarii:

  1. Dap, trăiască prduenţa cu ochelari de cal =]]

    RăspundețiȘtergere
  2. macar traieste:P nu ajunge incolacita in jurul unui stalp

    RăspundețiȘtergere
  3. Pff, nu mă refeream la toţi copiii care primesc la 18 ani maşină cu 300+ HP :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-i arati unei soferite care nu a avut accident timp de 4 ani?

    Viteza a doua!!! :P

    RăspundețiȘtergere