e mag

">

vineri, 16 octombrie 2009

Un cadou

Cine vrea sa faca o fapta buna si sa adopte o pisicuta? Am primit astazi un telefon de la o persoana care stie ca iubesc animalele si m-a intrebat daca nu vreau un pui de pisica( nu mai retin daca e siameza sau birmaneza). Aceasta pisicuta nu are stapan, e foarte blanda si jucausa, dar din pacate calitatile ei nu sunt rasplatite decat cu foamete si batai.
Va rog sa faceti o fapta buna si sa ma anuntati daca o vreti. Fac acest apel catre voi pentru ca eu am deja 2 catei si un motan si chiar nu mai am resurse pentru inca un suflet. Ma bazez pe voi.

Un comentariu:

  1. Pentru ca iti urmaresc blogul, iti ofer un premiu simbolic..."Blog de oro"..Pentru a-l da mai departe si pt a citi conditiile acceseaza blogul meu :P--> http://22visions.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere