e mag

">

joi, 26 mai 2011

Social Erasmus-rezultate


Dupa un an plin, in care m-am zbatut sa impac facultatea cu serviciul si cu voluntariatul, imi fac o analiza in ceea ce priveste Departamentul Social Erasmus pe care l-am coordonat atat la nivel local cat si global.
Am avut surpriza de a intalni studenti straini care intr-adevar au dorit sa se implice. Au fost prezenti la toate sedintele noastre si au lucrat cot la cot cu voluntarii romani.
Ultima data cand v-am pomenit de acest proiect, va ceream sustinerea pentru o campanie umanitara organizata de Paste. Cu multa munca de colectare de fonduri, de prospectare a pietei, promovare, etc si cu implicarea Erasmusilor, am putut sa cumparam tricouri si pantalonasi scurti pentru 92 de copii, 5 mingi si muuulte sticle de suc si caramele, pentru bucuria efemera a copiilor.
Intrucat orfelinatul din Bogdanesti este in afara orasului, am mers acolo doar cu un Erasmus, Alberto-Spania, care s-a integrat uimitor de repede intre copii. Noi imparteam tricourile iar el juca fotbal.
A fost o zi de neuitat pentru toti. Asa de multa afectiune nu am primit niciodata deodata. Cand a trebuit sa plecam, o fata m-a pupat de 100 de ori, iar altii, nici nu mai stiu. Pentru ei a fost probabil o zi obisnuita, in care cineva vine si le acorda atentie pentru 3 ore, dupa care pleaca, insa ma bucur ca pentru macar 3 ore, Echipa Social Erasmus a reusit sa bucure asa de multi copii.
Pentru cei care doresc sa faca un lucru frumos pe viitor, va dau eu o idee: cercei pentru fetite. Toata lumea le cumpara lucruri practice, dar ignora nevoia lor de a fi in rand cu ceilalti copii. Cand ne vom intoarce acolo, categoric vom cumpara, pe langa lucrurile sugerate de director (care categoric cunoaste mai bine situatia decat noi), dar si lucruri marunte care sa bucure copii.
De la Paste si pana acum am mai desfasurat 3 evenimente Social Erasmus, pe care sunt nerabdatoare sa vi le impartasesc.

2 comentarii:

  1. ai scris "pentru" cu 2 de "t". Te-am prins :D. pentru prima oara :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mc pentru atentionare. cand am recitit articolul, mi-am mai gasit o greseluta:D asta e, imi asum, pentru ca si eu sunt fff carcotasa

    RăspundețiȘtergere