e mag

">

miercuri, 5 ianuarie 2011

Moldova


Cum arata Romania? Putin schilodita de lipsa Republicii Moldova, ea arata precum harta de mai jos. Suntem un intreg, insa se pare ca doar la nivel administrativ.
Ma doare foarte mult sa observ ca multi si-ar dori ca harta Romaniei sa fie fara partea roz. Sunt satula sa citesc comentarii malitioase si nefondate la adresa moldovenilor. Daca se intampla vreo atrocitate in Moldova, sar blogurile in aer: salbatici, inculti, nespalati..etc. Daca se intampla o atrocitate in restul tarii, ori se fac ca ploua, (cu soare, bineinteles:P), ori spun ca sunt "moldoveni aciuati". Oricum ai intoarce-o, Moldova este capul rautatilor. Nici macar nu imi bat mintea cu persoane ce nu pot discerne binele de rau, insa pe blog-ul meu am creat de ceva timp tag-ul Moldova.
Nu este nevoie sa spun prea multe, insa vazand oamenii pe care i-a dat Moldova Romaniei, poate va veti mai pleca din orgoliile construite pe nimic. Cum ar fi fost tara noastra fara Moldova? Ce va da dreptul sa va considerati superiori?
Ma intrebau italienii daca exista in Romania diferente intre zonele geografice si daca situatia noastra se aseamana cu cea a lor. Am zis ca nu, ca noi nu am discrimina niciodata pe unul din alta zona geografica. Insa acesta a fost un raspuns de moldoveanca, cu un suflet nealterat de rautatile transmise ereditar.
Chiar sunt mandra de faptul ca sunt crescuta in aceasta regiune si cred ca ati avea multe de invatat de la noi. Toate comentariile ce au curs si vor curge la adresa moldovenilor sunt bazate strict pe invidie. De ce admit doar teoria aceasta? Pentru ca eu nu mi-as pierde timpul discreditand pe cei mai slabi ca mine.
Nu vreau sa starnesc un conflict intre romani si va rog sa percepeti acest articol ca pe o defensiva si nu ca pe o ofensiva.
Urmariti in continuare articolele cu tag-ul Moldova si poate va veti schimba punctul de vedere despre noi sau macar veti avea ceva retineri in a improsca cu noroi doar din lipsa de ocupatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu