e mag

">

joi, 28 octombrie 2010

OneNightStand

De la inceput, vreau sa precizez ca punctul meu de vedere nu doreste sa blameze pe nimeni care apeleaza din cand in cand la aventuri de o noapte.
Vreau doar sa spun de ce EU nu ma regasesc intr-o relatie libertina. In primul rand, pentru ca simt ca imi refuza trairile intense pe care le simti la inceputul unei relatii. Nu spun ca trebuie sa avem doar relatii serioase, dar cred ca este nevoie de mai mult de o noapte pentru a dori cu adevarat o persoana si pentru a face unele jocuri ale seductiei care iti fac inima sa bubuie, mai mai sa iti iasa din piept.
Pentru mine, primul sarut cu o persoana este o dovada a acceptarii reciproce, acceptare care ne da emotii foarte mari, de neinlocuit. Insa daca te saruti cu o persoana necunoscuta intr-un club, temerile unei eventuale respingeri, urmate de un succes dulce, se vor estompa sau chiar vor disparea. De ce? Pentru ca partenerul nu se lasa prea greu convins, ghidandu-se in general dupa aspectul fizic. Probabil uneori ai nevoia de o confirmare a faptului ca esti inca atragator/re. Dar nu e mai simplu sa intrebi pe prima persoana care iti iese in cale? Pentru mine, sarutul constituie in continuare intimitate. Nu il ofer oricui si nu il accept de la oricine.
Daca e o persoana cunoscuta, iar nu ma vad facand acelasi lucru. De ce? Pentru ca nu stiu daca pentru amandoi este clar de la inceput statutul de aventura al micei noastre escapade nocturne.
Repet, nu judec pe nimeni, este in fond vorba de alegerea fiecaruia, dar cred ca tare frumos e sa cunosti treptat o persoana si sa iti pui la bataie tot arsenalul pentru a o cuceri.
Chiar sunt curioasa ce credeti despre One night stand si nu va sfiiti sa imi largiti orizonturile.

4 comentarii:

  1. One night stand-urile se intampla cand te iei pur si simplu dupa un impuls, sa zicem, mai primitiv :)
    In putine cazuri se pune la cale totul in 10-15 minute, e si aici un joc de seductie concentrat ce poate fi foarte satisfacator.
    Iar pe de alta parte, aspectele fizice (oricare) au exact semnificatia care o vrei (atata timp cat nu esti intr-o relatie mie asa mi se pare), si cum am spus, te reduci la un impuls de baza care nu mai este cenzurat.

    E o personificare a egoismului, care mai trebuie depresurizat zic eu, din cand in cand, nu mai apar dedicatia si altruismul specifice unei relatii, totul se intampla pentru ca ... vrei ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. destul de frumos explicat, dar eu personal nu ma vreau dorita doar datorita unui instinct primitiv. intr-adevar, chimia e mai mult decat importanta, dar vreau sa fiu dorita si sa doresc pentru un cumul de calitati, care se descopera in timp

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, nu e vorba de primitiv sau ca primitiv=rau, aceasta departajare mult prea constienta de instinct nu serveste nimanui zic eu
    "Primitivul" e parte din tine, suntem dotati si cu ratiune dar a nega o parte din tine nu are sens, evident nici nu zic sa negi ratiunea si sa te bazezi doar pe primitiv, de asta anumite persoane nu vor avea niciodata one nigt stand-uri. Dar daca aceasta iti imaginezi cum ar fi aceasta situatie ipotetica, nu te baza pe ratiune (ca stii ca vrei X sau Y) nu functioneaza asa deloc, nici eu nu mi-am imaginat ca o sa am vreodata aventuri de genul asta dar..... In momentul respectiv (si doar atunci) SIMTI ce vrei sa faci.

    Eh, de cand n-am mai stat noi de vorba pe teme filozofice :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca esti Cosmin la care m-am gandit eu, pentru ca e singurul cu acest nume pe care il cunosc si care sa aiba argumente asa de frumos exprimate.

    RăspundețiȘtergere