e mag

">

luni, 6 septembrie 2010

Iubiti si cainii vagabonzi

De Mihai Constantinescu. Desi este un mare cantaret, cu o cariera de peste 40 de ani, eu imi amintesc doar aceasta melodie din repertoriul lui si vag O lume minunata. Cred ca mesajul acestei melodii este intotdeauna de actualitate, pentru ca, nu-i asa?, cainii, indiferent de faptul ca au stapani sau nu, iti pot oferi multa afectiune. Suntem o tara sacaita de caini vagabonzi, multi dintre ei fiind chiar de speriat, dar cred ca impreuna putem sa ii ajutam pe cei care merita. Cei care nu merita pot ajunge foarte usor la padoc, "recoltarea" lor fiind gratis atat timp cat se afla pe suprafata orasului Iasi.
Iubiti si cainii vagabonzi, Sunt mai cinstiti si uneori mai lorzi!
Tin minte ca eram f micuta cand ascultam aceasta melodie si ma intrebam ce inseamna cuvantul "lorzi". Am crescut si am avut ocazia sa cunosc atat persoane cat si caini cu aceasta calitate.

Un comentariu:

  1. Eu imi aduc aminte de varianta de la Vacanta Mare a acestei melodii. Se numea Mancati si cainii vagabonzi :)) era tare funny :P

    RăspundețiȘtergere