e mag

">

sâmbătă, 22 mai 2010

A murit regele. Traiasca regele!

Va anuntasem evenimentul tragic al disparitiei lui Petronel. Inca de cand am constientizat ca nu il vom mai revedea am demarat cautarile unui nou motan. Ce e drept, eu doar cu indicatiile. Am insistat sa fie tarcat, indiferent de culoare. Ieri, am vazut noua noastra mogaldeata. Ciufulit rau, cu ochi albastri, cu spatele negru si cu burta si labutele tarcate (nu am mai vazut niciodata combinatia aceasta si credeti-ma ca am vazut multe pisici in viata mea) si iubaret din cale-afara. Dupa doar cateva ore la mine acasa nu o mai lasa pe mama singura. Cat l-am vazut pe webcam, numai in sufletul alor mei se baga, ba chiar a si adormit pe pieptul lor.
Sunt convinsa ca au facut o treaba buna cu alegerea lui si sper ca macar el sa stea alaturi de noi mai mult timp.
P.S. Numele lui e Petrica.
P.S.S. Sper sa fie Petrica si nu Petricuta

5 comentarii:

  1. mai pana ajungi tu acasa sigur sta :))
    dupa eu nu as baga mana in foc :P

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea sa nu creasca pana ajung eu. vreau sa ma joc cu el asa ghemotoc cum e:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex K:"pana vii tu acasa n-are pt ce sa plece..mogaldeata adik"

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau poza cu motanul, vreau poza cu motanul!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. i-am facut, dar nu stiu unde le-am salvat. adorabil:X

    RăspundețiȘtergere