e mag

">

duminică, 7 martie 2010

Cine sufera?

Cine sufera din cauza lipsei mele pe messenger? Sau de mania persecutiei? Chiar as vrea sa stiu cine imi tot cauta id-ul pe nu stiu ce site, cu intentia de a verifica daca stau pe invisible, pentru ca sincer as vrea sa stiu cui trebuie sa ii reprosez faptul ca id-ul meu este facut public pe site-uri de profil. M-am saturat sa tot dau ignore..si sa nu mai stiu daca in multitudinea de id-uri care imi da add este cumva si vreo unul care chiar merita adaugat. M-am saturat sa ma tot adauge copii de 12 ani in lista, care nu stiu sa scrie si care se ofenseaza teribil daca nu vreau sa vorbesc cu ei..sau mai rau, m-am saturat sa ma intrebe zilnic daca vreau web sau daca vreau sa vad baieti excitati.
Data viitoare cand va este un dor nebun de mine, pur si simplu intrebati-ma daca sunt online, fara sa apelati la tertipuri de genul. In plus, este o optiune persoanala daca stau sau nu online (nu ca as sta prea des offline).
Acum...chiar sunt curioasa care recunoaste? Mentionez ca acum ma confrunt cu o a doua furtuna de add-uri, deci am fost cautata de cel putin 2 ori.

9 comentarii:

  1. Oana a spus:"f radical articolul tau si mi se pare just. ai dreptate"

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona a spus :"Si mie imi dau astia add.."

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))eu numai pot da add....am deja prea multi....


    emi...(mall_eyes)

    RăspundețiȘtergere
  4. Livia a spus " stai calmaca si mie imi dadeau add si cica ma gaseau pe imvisible.ro:)) "

    RăspundețiȘtergere
  5. Dear Catalin, le voi da id-ul tau de acum inainte>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Catalin a spus"si tu chiar m`ai crezut nu ? =)))))))))trage-te de coada pt ca ai avut curajul sa dai vina pe mine:))"

    RăspundețiȘtergere
  7. esti o persoana foarte importanta pentru viata sociala a unor baieti. Ar trebuie sa iti creasca inima:D. cred ca nu ar trebui sa fii asa ofensata.ia-o ca pe o gluma. nu imi dau numele sunt baiat. si eu am avut id-ul pe nu stiu ce site-uri, cand eram copil prost si fara stiinta. Ma cautau tot felul de fete care imi dadeau add. De fiecare data cand eram pe mess, ma stresau. ignor. In fine, ceea ce ar trebui sa intelegi tu, este sa nu dai importanta lucrurilor astora. N-are rost. La multi ani, Oana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alex a spus :"mai.. vazand ca ana e online, presupun ca si tu esti sau poate esti la un party nebun in orash. hmm... poate mai bine iti dau un search si iti pun id-ul pe forumuri si chestii... "

    RăspundețiȘtergere