e mag

">

joi, 14 ianuarie 2010

...

Am vrut sa incep acest an cu o postare vesela si chiar adunasem ceva materiale pentru a ne descreti impreuna fruntile. Se pare ca societatea din Romania imi taie frecvent orice elan. Daca in decursul anului trecut mi s-a furat de 2 ori oglinda la masina, apoi capacele la roti, apoi am gasit-o lovita in parcare (dauna de 3000RON), anul acesta am urcat cu o treapta mai sus. Mi-am gasit masina sparta, fara urma de geam. Norocul meu (daca aici poate fi vorba de noroc) a fost ca nu mi-am lasat lucruri de valoare in masina si prin urmare..nu mi s-a furat nimic. Insa bataie de cap si cheltuieli cu schimbatul geamului voi avea. Si de ce? Toata lumea se plange de guvernarea din tara asta, dar sincer...numai Vlad Tepes ar mai putea face ceva pentru romani.
Trist.

3 comentarii: