e mag

">

joi, 24 decembrie 2009

Salut :)


In urma cu o saptamana am fost extrem de uimita cand am vazut ca Oana Ojica imi daduse add pe messenger. Deja imi puneam o mie de intrebari...oare cine imi sparsese parola? ce interes ar avea, etc? pana cand am observat ca era o mica diferenta intre id-ul ce imi daduse add si id-ul meu. Sunt doar cuvintele inversate.
Mai mult de curiozitate am dat accept si am descoperit cu mare drag cu fata de 16 ani cu care am in comun numele si prenumele. Cred ca s-a creat o legatura de la inceput intre noi, deoarece tocmai coincidenta numelui noastru ne da senzatia ca ne cunoastem de ceva timp.
Oricum, ma bucur ca Oana Ojica este o fata talentata si cu bun simt si sunt mandra ca numele meu este in siguranta:P. Chiar nu imi doresc sa fiu asociata toata viata cu Stelian Ogica.
In poza este prezentat inceputul conversatiei noastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu