e mag

">

marți, 21 iulie 2009

Nu mai avem scuza!


Dupa cum stiti, incurajez de ceva vreme activitatile ecologiste. Desi mi-am dedicat si lucrarea de licenta protectiei mediului, nu am fost tocmai un exemplu demn de urmat in ale reciclatului. Motivul? Centrele de colectare selectiva erau la o departare de cativa kilometri de cartierul meu. In sfarsit, cei sus-pusi au constientizat ca un oras precum Iasul poate recicla.
Cand am vazut astazi containerele speciale pe care era si un mesaj dragut gen "Va multumim", chiar m-am simtit bucuroasa pentru ca lucrurile se schimba incet incet. Deci..dragii mei, de acum va asteapta centre de reciclare selective si in Tatarasi. Nu mai avem scuza sa reciclam hartia prin ardere sau pet-urile prin "export" la rudele de la tara.

Ne datoram tuturor o viata mai responsabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu