e mag

">

luni, 4 mai 2009

Pentru relaxare..o portie de Florinel

Doresc sa va ofer o idee de un concediu placut si relaxant: Putna. Am avut ocazia sa petrec 2 zile minunate acolo si mi-am zis ca as fi prea egoista daca as pastra doar pentru mine ponturile de care am avut parte.
Daca doriti sa va simtiti ca acasa, va puteti caza la Pensiunea Florinel. Noi am avut un noroc foarte mare pentru ca am decis sa alegem aceasta pensiune, deoarece gazda s-a straduit din rasputeri sa ne faca sa ne simtim cat mai bine. Ne-a luat cu masina de la gara, si inca de la inceput ne-a delectat cu putina muzica munteneasca. Desi spiritul nostru tanar ne facea sa zambim pe sub mustati de multe ori, nu puteam insa sa nu apreciem inocenta si bunavointa gazdei. Conditiile de cazare au fost destul de bune, paturile fiind enorme:)) Fara sa exagerez, consider ca oricine isi poate petrece un weekend acolo cu mai putin de 100 RON. Cazarea pe noapte este de 60RON/camera. Iar de restul...se pot manca "bucate alese" traditionale la preturi ffff avantajoase.

Cu toate ca Putna este doar o comuna, cei de acolo si-au organizat teritoriul in asa fel incat sa nu te plictisesti. Te poti inchina in liniste la manastire, poti vizita muzeul, poti merge intr-o drumetie foarte scurta la Chilia lui Daniil Sihastru, iar piesa de rezistenta este....ta na na na... escaladatul pe dealul de pe care a tras Stefan cel Mare cu arcul pentru a identifica locul in care s-a ridicat ulterior manastirea.
Un loc unde copiii te saluta respectuos cu Hristos a Inviat si unde oamenii sunt foarte mandri daca iti pot fi de folos cu ceva...Observand o asemenea comunitate, dominata de bunatate neconditionata, pot spera in reusita turismului romanesc.
Sper sa ajungeti si voi cat de curand la Putna si cu mare drag va pot da numarul de telefon de la Pensiunea Florinel, unde veti petrece o vacanta plina de caldura.
Profit de acest post si va voi spune si eu : Hristos a inviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu